ДО ПИТАННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ПІДХОДІВ ДО ВИПРОБУВАННЯ ПНЕВМАТИЧНИХ ГАЛЬМІВНИХ СИСТЕМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПРИЧЕПІВ
Анотація
Мета досліджень: впровадження в Україні технічних вимог Делегованого Регламенту Комісії ЄС 2015/68 до параметрів пневматичних гальмівних систем сільськогосподарських причепів шляхом підготовки методичної та технічної бази.
Методи досліджень: дослідження проводилися згідно з методами, наведеними в Commission delegated Regulation (EU) 2015/68, 2015; СОУ УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого 01.1-37-04604309-008 та ДСТУ 1.5.
Основними показниками ефективності пневматичної гальмівної системи причепа, які необхідно визначити під час випробувань із оцінки відповідності, є такі: ефективність гальмівної системи при холодних гальмах (тест типу 0); втрата ефективності гальмівної системи при розігрітих гальмах (тест типу 1); ефективність аварійного автоматичного гальмування; час спрацьовування гальм; потужність пристроїв зберігання енергії.
Результати досліджень: для проведення тестування пневматичної гальмівної системи причепа в УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого розроблено, виготовлено й налаштовано пневматичний імітатор гальмування, який замінює трактор для приводу в дію гальмівної системи причепа, задіяно серійні засоби вимірювальної техніки.
У результаті проведеної роботи розроблено й апробовано робочу інструкцію «Гальма-1.
Ефективність гальмівної системи»; розроблено, погоджено та затверджено стандарт УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого «Сільськогосподарська техніка. Пневматичні гальмівні системи сільськогосподарських причепів. Методи випробовувань». Результати досліджень упроваджено під час випробувань для європейського затвердження типу сільськогосподарських причепів виробництва ТОВ «ВАРЗ».
Висновки. Розроблені методична та технічна бази сприяють упровадженню в Україні технічних вимог Делегованого Регламенту Комісії ЄС 2015/68 до параметрів пневматичних гальмівних систем сільськогосподарських причепів, дають змогу проводити тестування техніки вітчизняних виробників без її вивезення за межі України та отримувати сертифікати затвердження типу європейського зразка.
Ключові слова: сільськогосподарські причепи, пневматична гальмівна система; тестування;
імітатор гальмування; сертифікат затвердження типу.
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).